تبلیغات
دیتا برق - رگلاتور فشار سوخت ( Fuel Pressure Regulator)
 
درباره وبلاگ


کانال تلگرام ما https://t.me/databargh

مدیر وبلاگ : محمد لطفی قشلاقی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
دیتا برق
برق انقلابی ترین رشته
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
چهارشنبه 23 فروردین 1396 :: نویسنده : محمد لطفی قشلاقی

رگلاتور فشار سوخت ( Fuel Pressure Regulator)


مقدار سوخت مصرفی در سیستم سوخت رسانی انژکتوری با دو عامل رابطه مستقیم دارد : اول زمان باز بودن انژکتورها در لحظه مناسب  که توسط ECU  تنظیم میشود و دوم مقدار سوخت پشت در انژکتورها ( ریل سوخت) که توسط رگلاتور سوخت کنترل میشود . این قطعه معمولا در انتهای ریل سوخت یا ابتدای مسیر سوخت رسانی و بعد از پمپ سوخت  قرار گرفته  و تنظیم فشار ریل یا مسیر را که در خودروهای مختلف بین ۲/۵ تا ۳/۵ بار است برعهده دارد .  در بیشتر رگلاتورهایی که در انتهای ریل سوخت قرار دارند از یک ارتباط با خلا ، منیفولد نیز استفاده گردیده  تا فشار مورد نیاز در ریل متناسب  با حالات مختلف موتور  تنظیم شود .

افزایش فشار مسیر  یر مکانیزم فنر و دیافگرام غلبه کرده و انها را از جای خود بلند نموده درنتیجه مسیر برگشت سوخت به باک ازاد میگردد  که باعث کاهش فشار در ریل سوخت میشود.










نوع مطلب : آموزش کامل برق خودرو، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.